"Jag menar, jag ?r bara

Le bar du coin accueil pour tous les membres du forum, discutez de tout et de rien, avec des sujets un minimum intéressant tout de même !
caicai2017

"Jag menar, jag ?r bara

Messagepar caicai2017 » mar. 21 nov. 2017 01:27

Polis: 17-?rig Ballou High School-studentskott i Syd?stra D.C.
Polis: 17-?rig Ballou High School-studentskott i Syd?stra D.C.
Polisen ?kar patrullerna efter att mannen uts?tter sig f?r barn i Nike Air Max 90 Heren Temple Hills
av Tim Barber / ABC7 l?rdag den 18 november 2017
Polisen ?kar patrullerna efter att mannen uts?tter sig f?r barn i Temple Hills. (ABCAATEMPLE HILLS, Md. (ABC7) - Historien om en man som kryssar p? gatorna f?r att uts?tta sig f?r barnen v?nder f?r?ldrarna magar.
"Det ?r sjukt. Han ?r sjuk, s?ger f?r?lder Steven Buchanan.
Den h?r m?naden sade Prince Georges Nike Air Max Thea Womens polis att en man i en gr? bil exponerade sig f?r en pojke och en tjej fr?n Benjamin Stoddert Middle School i Temple Nike Air Max Zero Femme Hills.
"Jag menar, jag ?r bara med en f?rlust av ord. Det ?r galet, s?ger Buchanan.
Det f?rsta fallet h?nde den 9 november medan flickan gick hem l?ngs Keith Street.
"M?nga barn gick upp och ner p? gatan, men jag hade ingen aning om att n?got s?dant h?nder i grannskapet", sade Derrick Holmes, som bor l?ngs gatan.
Det andra fallet var p? torsdag morgon l?Nike Air Max 90 Mujer Rosa ngs 23rd Parkway d?r en pojke gick till skolan.
Unders?kare och skolans tj?nstem?n ber?ttade f?r ABC 7 att de bara fick reda p? b?da brotten i veckan.
Polisen ?kar patrullerna i omr?det. Kvinna fr?n Kalifornien p? ett hotell i 9700-blocket i Washington Boulevard. Polisen s?ger att de fick ett tips om en annons p? Backapge som erbjuder kvinnotj?nsterna. Joseph Nike Air Max 90 Womens Blackannonserade annonserat och planerade m?ten f?r kvinnorna och tvingade offren att "utf?ra sexuella handlingar". Myndigheter Nike Air Max 90 Donne Nero l?gger till att de tror att han transporterade kvinnorna till Philadelphia och New York f?r prostitution. Howard County Police senare arresterade Joseph p? hotellet skulle ha l?mnat 3 UCLA-spelare i f?ngelse efter LaVar Ball kommentarer En person d?d, en annan tas till sjukhus efter krasch i Loudoun County MISS INTE UT H?ll kontakten med WJLA Gilla F?lj Nike Roshe Run Womens? 2017 Sinclair Broadcast Group TermsPrivacyFCC InfoEEO NYHETER I BILDER F?ngade p? kamera: Parattacker, r?nar kvinna vid knivpunkt p? Northwest DC Street F?ngat p? kamera: Parattacker, r?nar kvinna vid knivpunkt p? Northwest DC street Polis: 3 d?dade, 2 skadade efter flera ?ver natten skjutningar i hela DC Police: 3 d?dade 2 skadade efter flera ?ver natten skjutningar Adidas NMD Dames i hela DC S?k efter misst?nkta som riktade bensinstation, mat lastbil i Montgomery Co. S?k efter misst?nkta Nike Air Max 2017 Womens som riktade bensinstation, mat lastbil i Montgomery Co. Fallet r?r sig fram?t mot mannen belastad med att s?tta gravid flickv?n i brand Fallet r?r sig fram?t mot mannen som ?r skyldig att s?tta in gravid flickv?n i brand Polis: Tjuv stj?l garageport?ppnare fr?n unlocke d-bilar, bryter mot Fairfax Co. Homes av Ryan Hughes / ABC7 Fredag ??den 17 november 2017www.roberttrinick.co.uk Polis: Tjuv stj?l garageport?ppnare fr?n ol?sta bilar, bryter mot Fairfax Co. homes. (Ryan Hughes / ABC7) AA FAIRFAX COUNTY, Va. (ABC7) - Fyra bost?der i Fairfax County r?nades runt 2 till 3 p? b?da onsdag och torsdag morgon, sade polisen. Visa bild p? Twitter Se bild p? Twitter

Retourner vers « Discussions »